Lista

Tog en lista ifrån fridaochmelody :)

Magens form
Pojke: Toppig, utstående mage som inte syns bakifrån. ♡
Flicka: Utbredd mage som sätter sig även på sidorna.

Pigmentrand på magen
Pojke: Lång och tydlig rand.
Flicka: Ingen rand. ♡

Bebisens hjärtfrekvens
Pojke: Hjärtfrekvens under 140 slag/min.
Flicka: Hjärtfrekvens över 140 slag/min. ♡

Mammans skönhet under graviditeten
Pojke: Bibehållen skönhet. ♡
Flicka: Flickan tar sin mammas skönhet under graviditeten.

Halsbränna
Pojke: Mycket.
Flicka: Lite eller ingen. ♡

Bebisen hickar
Pojke: Lite eller inte.♡
Flicka: Mycket.

Bebisen sparkar
Pojke: Mycket. ♡
Flicka: Lite mindre.

Var i magen bebisen ligger
Pojke: Bebisen ligger högt.
Flicka: Bebisen ligger lågt. ♡

Blödande tandkött
Pojke: Mindre blödande.
Flicka: Mycket blödande. ♡

Utåtputande navel
Pojke: Senare under graviditeten. ♡
Flicka: Tidigt i graviditeten.

Bebisen sparkar på
Pojke: Höger sida.♡
Flicka: Vänster sida.

Mammans illamående
Pojke: Inte alls eller lite. ♡
Flicka: Mycket.

Håret mammans ben
Pojke: Snabbt växande.
Flicka: Normalt växande. ♡

Mamman är sugen på
Pojke: Choklad och lakrits.
Flicka: Frukt och syrligt. ♡

7 ♡ pojke
7 ♡ flicka
Spelar verkligen ingen roll men jag är så nyfiken över vem du är där inne i min mage!
Bara 58 dagar kvar till det är beräknat att vi ska få välkomna dig :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0