v.23+2

Idag har jag varit hos bm och lyssnat på minis hjärta och mätt magen. Blir alltid nervös innan, att ingen mini ska hittas. Men det var bra och hjärtat slog som det skulle. Mitt blodvärde hade dock sjunkit trotts starka järntabletter. Fick även ett besök bokat på hjärtgranskning då jag trillat bort ur systemet och skulle varit där för 2 veckor sedan. Hur som helst är jag överlycklig att allt var bra.

Idag har jag även fått min lägenhet såld och det känns grymt :) Jag får tillträde senast den 1 dec i den andra men hoppas jag får komma in tidigare. Känns lite stressigt med flytt 3 veckor innan mini tänkt komma. Men allt går med en fantastisk familj <3

Imorgon ska jag skriva på kontrakt och sedan jobba en stund på kvällen :) nu ska jag äta glass och gosa med oliver och rasta honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0