Stadsresa med lilleman.

Goddagens!
Idag har jag och lilla J varit i staden, kalmar. Vi var på jakt efter en pyjamas till Julian med korta med korta armar och ben. Vi hittade ett 2-pack på h&m, en randig och en med ankare på, super söta! Vi möte upp Julians kusiner, de köpte sig glass och vi satte oss för att prata. Flickorna visade sina fina kaniner och möss ifrån maileg. Jag var tvungen att gå till kreuberkalmar sedan och kika. Jag bara hoppas på att Julian kommer att gilla de med när han blir lite större, de fanns så fina möbler till och med! Om inte han gillar det kanske jag får leka lite själv.

Sedan behövde Julian vill då han började bli otålig, vi gick till amningshörnan så han fick äta och vila. Varje gång jag försökte lägga ner honom i vagnen vaknade han. Så han fick minsann hänga på armen medans jag kikade i affärerna. Jag köpte mig ett par loafers på H&M, en pikétröja på MQ & en söt kortärmad blus ifrån vila.

Nu sover mitt älskade hjärta och jag ska kolla på ack värmland och äta chips. Ikväll gav jag upp det mjölkfria livet då jag ändå inte märkt någon skillnad på Julis mage. Får hoppas det blir bättre snart, idag har det verkat ganska bra och jag ska hålla tummarna på att det blir bättre så han slipper besvären.

Puss & Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0